fbpx

Najczęściej zadawane pytania (?)

Jeśli nie odnalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.
Dlaczego wybrać Internet stacjonarny od Netii?
Internet stacjonarny to stałe łącze domowe, którego główną cechą jest nielimitowany dostęp do sieci, co również pozwala na to żeby mieć stabilny dostęp do Internetu odporny na zakłócenia zewnątrz, deszcz, wiatr, śnieg, słaby zasięg lokalizacyjny itd. Jeśli masz problem z obecnym operatorem telekomunikacyjnym lub szukasz nowej usługi to właśnie ten rodzaj internetu jest dla Ciebie.
Czy mogę przesterować sobie usługi beż zdanych konsekwencji finansowych?
Tak oczywiście, każdy nowy klient u którego odbył się montaż, posiada możliwość 14 dniowego okresu próbnego - beż opłaty za montaż.
* warunkiem jest złożenie informacji do operatora wciągu pierwszych 14 dni.
Ile czasu trwa wdrożenie usługi od momentu utworzenia wstępnego zlecenia?
Szanując czas naszych klientów, staramy się aby wdrożenie trwało możliwie krótko i było możliwie sprawne. Kontakt w sprawie montażu wykonywany do Państwa przed koordynatora jest w ciągu 72h od momentu zamówienia usług. Szacowany czas podłączenia usług 3-7 dni roboczych.
Czy operator dostarcza sprzęt (router, dekoder) ?
Tak, cały sprzęt i montaż jest w zakresie operatora klient nie ponosi kosztów za dzierżawę sprzętu podczas korzystania usług.
Gdzie można zamówić usługi?
Nie ma w tej kwestii praktycznie żadnych ograniczeń. Wystarczy jeden telefon z informacją dotyczącą rodzaju usługi oraz lokalizacji.

Lokalizacja biur

© Copyright 2024 - zaloz-netia.pl
envelopephone-handsetmap-markercrossmenu
Konsultant Netia